Funkcje aplikacji

Poznaj wszystkie funkcjonalności systemu Nasza Rada - szczegółowe instrukcje z filmami instruktażowymi

Jak stworzyć dostęp dla nowej rady rodziców?

Zgłoszenie, aktywacja i utrzymanie konta rady rodziców jest bezpłatne do 31.08.2026 r.

  • Zgłoszenie nowej rady może wykonać tylko osoba z prezydium rady rodziców lub Dyrektor placówki oświatowej.
  • Krok 1: założenie nowego konta użytkownika - takie konto zawsze będzie darmowe.
  • Krok 2: zgłoszenie nowej rady rodziców - niezbędne będzie dodanie skanu oświadczenia: Oświadczenie
  • Krok 3: zawarcie umowy powierzenia danych osobowych. Ze względu na brak osobowości prawnej rady rodziców, umowa powierzenia danych osobowych zostanie zawarta z Dyrektorem placówki oświatowej
  • Krok 4: w celu aktywacji płatności online (BLIK, szybki przelew) rada rodziców musi posiadać konto bankowe, z którego niezbędne jest wykonanie przelewu weryfikacyjnego

Jak rodzic uzyskuje dostęp?

Konto rodzica zawsze będzie bezpłatne. Założenie wymaga podania KODU uzyskanego od rady rodziców.

  • Założenie konta możliwe jest na dowolnym urządzeniu z przeglądarką internetową
  • W celu uzyskania dostępu, rodzic musi podać KOD uzyskany od rady rodziców
  • Po wpisaniu kodu, rodzic uzyskuje dostęp do konta szkolnej rady rodziców oraz klasowej rady rodziców
  • Najważniejsze funkcje, do których uzyskuje dostęp:
    1. Przegląd podsumowania najważniejszych spraw z funkcjonowania rady rodziców
    2. Dostęp do aktualności szkolnych i klasowych
    3. Możliwość szybkiego głosowania w dodanych przez trójki klasowe i szkolne ankietach
    4. Informacja o składkach z funkcją płatności online
    5. Dostęp do dokumentów rady rodziców
    6. Dostęp do forum dyskusyjnego
    7. Dostęp do systemu wiadomości